پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

چگونه بازی اکس باکس وان را روی کامپیوتر استریم کنیم؟

۲۲۱ بازديد

اگر با هر دلیلی نمیتوانید از تلویزیون کاشانه خود قی کنی یا تمایل دارید هم سنگ بازی خود را روی مانیتور کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ خود بازی کنید، سرویس استریم بازیهای اکس باکس را باید با کار بگیرید. اگر با قطعی صدا یا تصویر مواجه شدید، با دل آشوب از آیکون نشان صحیح داخل بالای پنجره اپلیکیشن Xbox، میتوانید کیفیت را کاهش دهید حرف آزمودگی روانتری داشته باشید. با توجه به منظور سرعت شبکه شما، ممکن است کیفیت استریم متغیر باشد یا با ایراداتی دره آواز و تصویر مواجه شوید. سپس دلگرم شوید که هر دو ماشین شما به منظور یک شبکه مسلسل هستند. اگر امکان دارد، هر دو بساط را با کابل قسم به شبکه وصل کنید. اگر اینگونه نیست، بهتر است یک یوزر جدید درب ویندوز خود ایجاد کنید و با اطلاعات اکانت اکس باکس خود داخل لمحه شوید. خلف از اجرای اپلیکیشن Xbox، عبارت Sign In را گلچین کرده و آگاه اکانت xbox Live خود شوید.

بازیکنسول اکس باکس وان خود را تیره کنید و مسبوق اکانت Xbox Live خود شوید. بوسیله شما توصیه میکنیم که اکانت Xbox Live و ویندوز 10 شما یکی باشد. یکی از دستاوردهای این هدف، قابلیت استریم بازیهای اکس باکس وان روی ویندوز 10 است. برای دسترسی قسم به اکس باکس وان از طریق ویندوز 10، باید اپلیکیشن اکس باکس را دانلود کنید، هر تستی که بسیاری از نسخههای ویندوز 10، این اپلیکیشن را بوسیله نگارخانه پیش انگار دارا هستند. جلاجل غیر این روی با مراجعه به اپلیکیشن Store ویندوز 10، لحظه را دانلود کنید. برای استریم بازیهای اکس باکس وان، باید حتما آخرین نسخه ویندوز 10 را روی کامپیوتر خود هدف کرده باشید.

در صورتی که شما این مقاله آموزنده را گرامی داشتید و همچنین می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید بازی ps4 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.